نحوه انتخاب کارت MicroSD برای نینتندو سوئیچ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1071
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 

با استفاده از سوئیچ خود ، نینتندو تصمیم گرفته است مسیرهای كلاسیك را با بازی های مبتنی بر كارتریج و خوانندگان كارت Micro SD طی كند كه نیازی به نصب چیزی روی سرور ندارد. اگر می خواهید چیزی بازی کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که بازی را بدست آورید ، آنرا وارد کنید و Switch خود را روشن کنید. 

هنگامی که می خواهید یک کارت Micro SD را برای نینتندو سوئیچ خود انتخاب کنید ، می خواهید در نظر بگیرید که چه بازی هایی را بازی خواهید کرد و همچنین به چه مقدار حافظه پردازنده خود نیاز دارید.

MicroSDXC در مقابل MicroSDHC

سوئیچ از کارتهای MicroSDHC و همچنین کارتهای MicroSDXC پشتیبانی می کند. تفاوت در چیست؟ محدودیت های ذخیره سازی

SDHC مخفف Secure Digital High Capacity است ، اما این کارتها با 32 گیگابایت بالا هستند. SDXC مخفف Secure Digital Extended Capacity است و این کارتها در هر نقطه بین 64 گیگابایت و 1 ترابایت قرار دارند.

بسته به عادت بازی شما ، ممکن است 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی از طریق MicroSDHC برای شما کافی باشد ، اما برای کسانی که قصد استفاده از eShop را دارند ، احتمالاً MicroSDHC آن را برای مدت طولانی قطع نخواهد کرد.

به چه مقدار فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟

بنابراین تصمیم گرفته اید که یک کارت MicroSDXC را با سوییچ خود انتخاب کنید ، اما مطمئن نیستید که در چه سایزی بخرید؟ پیش بینی کار دشوار است ، اما در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد:

اگر تمایل به خرید نسخه های AAA از نظر جسمی دارید و فقط گاهی اوقات عناوین eShop را خریداری می کنید ، یک کارت 64 گیگابایتی باید این ترفند را انجام دهد.

برای کسانی که به طور مرتب بازی های eShop را بارگیری می کنند و بازی گاه به گاه AAA را به صورت دیجیتالی انجام می دهند ، احتمالاً بهتر است که از کارت 128 گیگابایتی پرش کنید.

قهرمانان اژدها تلاش

اگر انتظار دارید بخش خوبی از بازی های AAA را بارگیری کنید ، شاید حداقل 200 گیگابایت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، Dragon Quest Heroes 1 و 2 به تنهایی 32 گیگابایت مصرف می کند.

از هم اکنون ، بزرگترین کارتهای MicroSDXC موجود در خرده فروشی 1 ترابایت هستند ، اما به خاطر داشته باشید که سوئیچ از کارتهای microSDXC 2TB پشتیبانی می کند . قیمت ها همچنان ادامه خواهد یافت زیرا برای مدت طولانی تری در دسترس هستند.

کلاس سرعت

علاوه بر ذخیره سازی ، یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در انتخاب کارت MicroSD مناسب ، سرعت است. کلاس های سرعت به یک درجه - 2 ، 4 ، 6 یا 10 - اختصاص داده می شوند تا حداقل سرعت پایه اولیه کارت را یادداشت کنند. درجه 2 به معنای سرعت پایه 2MB / s ، 4 به معنی 4MB / s و غیره است. با این حال ، برای سوئیچ فقط می خواهید کارت هایی را با درجه کلاس 10 با درجه درجه خریداری کنید. از آنجا که کنسول بازی های ذخیره شده روی کارت را می خواند ، یک کارت کلاس 10 سرعت ممکن است تاخیر و کندی را کاهش دهد.

اکنون فقط به این دلیل که یک کارت کلاس 10 درجه بندی شده است ، به این معنی نیست که فقط قادر به خواندن و نوشتن داده ها با سرعت 10 مگابایت در ثانیه هستید. هر کارت MicroSD همچنین دارای یک سرعت دارای امتیاز است که حداکثر سرعت انتقال را یادداشت می کند ، که معمولاً به طور قابل توجهی بالاتر از 10 مگابایت در ثانیه است. از آنجا که ما نمی توانیم پیش بینی کنیم که کارتهای MicroSD در سوئیچ چگونه عمل می کنند - و ممکن است اینها به بازی متفاوت باشند - نگرانی شما بیشتر باید از سرعت کلاس 10 باشد.

همچنین ، اگر یک کارت MicroSDXC با درجه کلاس UHS پیدا کردید ، کاملاً واضح هستید. درجه نمرات از UHS-1 (10MB / s) تا UHS-3 است ، گاهی اوقات با یک چاپ 1 ، 2 یا 3 که در جلوی کارت به جای 10 چاپ شده است. نینتندو کارتهایی را پیشنهاد می کند که سازگار با UHS-1 باشند. سرعت انتقال بین 60 تا 95 مگابایت در ثانیه داشته باشید.

نام تجاری مهم است

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید کارت MicroSD باید تولید کننده باشد. مانند همه فن آوری ها ، گاهی می توانید با رفتن با مارک های کمتر شناخته شده ، پس انداز کنید اما در این روند کیفیت قربانی می کنید. درمورد حافظه خارجی ، چه درایوهای سخت ، فلش مموری ، چه کارتهای SD ، آزمایش جدی و ملاحظات ضمانت از اهمیت برخوردار است. همین منطق در مورد کارتهای MicroSD نیز گسترش می یابد ، زیرا نمی خواهید کارت به شما وارد شود ، به خصوص که دارای دوره ضمانت کوتاه یا اصلاً هیچ کدام نیست.

به همین دلیل سامسونگ و SanDisk مشهورترین سازندگان کارتهای MicroSD هستند. هر کارت از سامسونگ و SanDisk با آزمایش دقیق انجام می شود و این کارت ها غالباً ضد دما ، ضد آب ، ضد ضربه و ضد اشعه X هستند. طراحی ضد دما ممکن است بزرگترین مثبت برای دارندگان سوئیچ باشد ، زیرا هیچ وقت نمی دانید کجا می خواهید هیبرید دستی جدید کنسول خود را به کجا منتقل کنید.

علاوه بر SanDisk و سامسونگ ، یکی دیگر از مارک های بزرگ لکسار است که کارت های MicroSD را تولید می کند که بیشتر بررسی های مطلوب را دریافت می کنند. کارتهای آن به طور مشابه آزمایش می شوند.

از همه مهمتر ، با این وجود ، هر سه شرکت ضمانت های طولانی برای کارتهای MicroSD ارائه می دهند ، که نشان از ماندگاری آنها دارد. سامسونگ بسته به کارت ، ضایعات و خرابی های سازنده را با 5 تا 10 سال ضمانت ارائه می دهد. SanDisk همچنین دارای 5 تا 10 سال ضمانت در کارت های خود است ، اما برخی حتی با ضمانت مادام العمر همراه هستند. لکسار تقریباً در کلیه کارتهای MicroSD ضمانت عمر کمی دارد.

ممکن است با انتخاب یک مارک متفاوت ، چند دلار پس انداز کنید ، اما پیشنهاد می کنیم با SanDisk ، سامسونگ و لکسار چسبیده باشید.

توصیه های گسترده

تا زمانی که کارت تولیدی کلاس 10 را از یک تولیدکننده با کیفیت تهیه کنید و گنجایش عادات خرید شما را منعکس کند ، اشتباه نیست اما در اینجا توصیه های ما برای هر ظرفیت است.

پیدا کردن کارت با قیمت مناسب بالای 200 گیگ سخت بود. با این حال ، در ماه های اخیر ، گزینه های ارزان قیمت کارت 256 گیگابایتی همیشه در حال ظهور بوده اند. به همین دلیل ممکن است بخواهید با خرید یک کارت بزرگتر به آینده فکر کنید.

ظرفیت SanDisk سامسونگ لکسار
32 گیگابایت      
64 گیگابایت      
128 گیگابایت      
256 گیگابایت      
ما تلاش می کنیم تا خوانندگان خود را در یافتن بهترین معاملات در مورد محصولات و خدمات با کیفیت ، یاری دهیم و آنچه را که با دقت و به طور مستقل پوشش می دهیم ، انتخاب می کنیم. قیمت ها ، جزئیات و در دسترس بودن محصولات و معاملات موجود در این پست ممکن است در هر زمان تغییر کند. قبل از خرید مطمئن شوید که هنوز هم تأیید شده اند.

روندهای دیجیتال ممکن است در مورد محصولات خریداری شده از طریق پیوندهای ما کمیسیون داشته باشند ، و این از کارهایی که برای خوانندگان ما انجام می دهیم پشتیبانی می کند.
منبع : https://www.digitaltrends.com



:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: نحوه انتخاب کارت MicroSD برای نینتندو سوئیچ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com